miercuri, 29 august 2007

Eu sau mai important cel de alaturi

Versuri scrise intr-o blestemata zi de joi


Vreau sa plec in pustiul durerii sufletului meu
inima ma tine aproape de un inger cu chip demonic
scriu despre mine fara sa stiu cine sunt cu adevarat
navighez prin ghearele destinului ca un ostas invins
ma regasesc in tradarea ta cu fiecare simt al parfumului tau
te caut,te gasesc ascunsa in spatele unei ispite nevrotice
care-mi escladeaza simtul nervos cu viteza luminii
si care-mi otraveste sufletul cu iluzii
care ma rupe de mine treptat
m-atrage spre usa cerului neclar
care rupe gratiile tristetii
transformandu-ma intr-o gheata eterna

3 comentarii:

Alex`andra spunea...

supper mortal blog-ul tau....imi place tare tare mult atat numele lui cat si ce ai scris...interesanta gandirea ta ;)compune in continuare...ce ai facut pana aqm mi-a placut...chiar dak unii zic k e putzin km pesimist..nu e deloc asa >:p

Dedeea spunea...

^ Alexandra,cei care spunem ca e pesimist stim la ce ne referim :)),si el de asemenea :P


Ciprian,incearca sa te detasezi de acea persoana....cat ai sa poti, ca iti va fi greu cu siguranta si sa te gandesti la viitor,nu sa traiesti in trecut.Good luck ;;)

AditZa spunea...

Sunt ft. inspirate versurile, insa pana mea, stii bine ce parere am eu de persoana respectiva si stii ca n-are nici un rost sa te amagesti si sa suferi ptr. ea.Probabil cu timpul va trece si suferinta, insa mai ai ceva de asteptat.Altii nu au trecut nici dupa 5 luni, deci nu-ti face probleme, timpul va vindeca, mai devreme sau mai tarziu tot.